Utveckla både din golf och dina affärer.

Detta är platsen för företagare som vill utveckla sin affärsverksamhet med golf som redskap. Vi vet av erfarenhet att kombinationen golf och sport fungerar otroligt väl i många branscher och att det är ett bra tillfälle att vårda, skapa och stärka relationer med kunder och anställda. Allt i en avslappnad och inspirerande miljö. Idag är vi mer än 130 företag som aktivt nätverkar tillsammans, alla med Hills som gemensam nämnare.

Vi erbjuder också ett eventprogram där aktiviteterna är säsongsbetonade och jämnt fördelade över året. Här mixar vi golftävlingar med padel, föreläsningar, golfträning, nätverksresor och gemensamma luncher.

Har du frågor kring partnerskap i Hills Business Club, kontakta Carin Hjalmarsson carin.hjalmarsson@hillsgolfclub.se.

Bli partner

Som huvudpartner, premiumpartner eller partner får ni tillgång till en av Sveriges bästa golfanläggningar och ett av Västsveriges mest attraktiva företagsnätverk. Genom att anpassa våra tre olika nivåer av medlemskap efter just ert företags behov, hjälper vi er att få ut maximalt av relationen. Det kan innebära en helt skräddarsydd golfdag där ert företag står som värd och där ni bjuder in era kunder och anställda, men också olika nivåer av exponering och synlighet på Hills med ert företagsnamn.

Huvudpartner

Maximalt samarbete med Hills och fullt nyttjande av alla fördelar vår Business Club erbjuder.

• Spelvärde ( med 20% mer spel ) för spel på Hills och Valley Course.
  • Möjlighet att boka shotguntävling för upp till 100 personer till en kostnad av 1500-1800kr/deltagare
  • Minst tio nätverksträffar/events för tre personer
  • Exklusiv skyltning på ett av banans hål
  • Tre lokalhyra konferens
  • Padel, bokningsbar pott 5000 kr
  • Rangekort. Laddat med 5000 kr
  • Tre golf-id

PRIS:  Från 100 000 kr/år

På Hills använder vi oss av dynamisk prissättning, där 18 hål på Hills Course kostar från 900kr – 1500kr beroende på veckodag och tidpunkt på dagen. Valley Course 400-500kr. Detta gör att du kan själv styra hur många rundor du får ut av ditt spelvärde. Når du taket på ditt spelvärde, kan du välja att köpa till spel i intervaller om 10.000kr.

Golfträning exklusivt för dig, eller en grupp, från ditt företag
Teambuildingevent för anställda och/eller kunder, med någon av våra golftränare/golfproffs

Premiumpartner

För dig som vill ha mycket golf och ev. ordna en partnergolftävling för kunder/anställda.

• Spelvärde ( med 15% mer spel ) på Hills och Valley Course.
  • Möjlighet att boka tävling för upp till 36 personer, 1500-1800kr/deltagare
  • Minst tio nätverksträffar/events för två personer
  • Två lokalhyra konferens
  • Padel, bokningsbar pott 3000 kr
  • Rangekort. Laddat med 3000 kr
  • Två golf-id

PRIS från 60.000kr ex moms/år

På Hills använder vi oss av dynamisk prissättning, där 18 hål kostar från 900kr – 1500kr beroende på veckodag och tidpunkt på dagen. Detta gör att du kan själv styra hur många spel du får ut av ditt spelvärde. Når du taket på ditt spelvärde, kan du välja att köpa till spel i intervaller om 10.000kr.

Close accordion Open accordion

Utveckla både golfspel och ert nätverk.

• Spelvärde ( med 10% mer spelvärde )
  • Minst tio nätverksträffar/events för en person
  • En lokalhyra konferens
  • Padel, bokningsbar pott 2000 kr
  • Rangekort. Laddat med 2000 kr
  • Ett golf-id

PRIS från 30.000kr ex moms/år

På Hills använder vi oss av dynamisk prissättning, där 18 hål kostar från 900kr – 1500kr beroende på veckodag och tidpunkt på dagen. Valley Course 400-500kr. Detta gör att du kan själv styra hur många spel du får ut av ditt spelvärde. Når du taket på ditt spelvärde, kan du välja att köpa till spel i intervaller om 10.000kr.

Ingår i alla

Medlemskap i Hills Sports Club med tillgång till både gym och padel

Startplats(er) i Hills Pro Am, vår unika tävling där vi spelar tillsammans med golfproffsen på Hills

Skylt med företagsnamn i klubbhusets entré med ca 100.000 besökare per år

Nätverksträffar, events och golfträning i grupp

Tillgång till Hills träningsområden

Profileringsgåva Hills Business Club

Företagsnamn på Hills hemsida

20% rabatt på lokalhyra vid konferens (utöver avtal)

EVENTS

Events för Business Club members

Eventkalendern för Hills Business Club innehåller en blandning av föreläsningar med intressanta personer från svenskt näringsliv, till clinics med golfproffs, padel och uppskattade partnerresor.

Nätverket erbjuder

Som partner i Hills Business Club är du med i ett nätverk med 130 andra företag. Här kan ni nätverka och hitta varandras tjänster. Förhoppningen är att ni finner intressanta partners här, kanske nästa steg är en golfrunda tillsammans, och i längden ett fint samarbete!