Kampanj medlemskap

Säg hej till ditt nya happy place!

Under 2023 växte vårt senaste tillskott 12-hålsslingan Valley Course fram. Nu när den står klar är den perfekt för familjegolf, en teknikrunda eller för socialt kvällsspel. Lite snabbare, lite enklare. Om golf nu någonsin kan kallas enkelt.

Tack vare Valley Course kan vi nu erbjuda plats för ytterligare medlemmar i kategorierna Vit och Silver. Medlemskap Vit ger dig en härlig blandning av båda våra banor och kategori Silver passar dig som vill spela mest på Valley Course. Båda medlemskapen ger dig fina rabatter på gym, padel, restaurang och hyra av golfbil.

Under 2024 bjuder vi nya medlemmar i Vit och Silver på inträdesavgiften (värde 5.000 kr). Läs gärna mer om våra medlemskap och anmäl dig här. Varmt välkommen till Hills-familjen!