Padelbanorna renoveras

Padelbanorna är redo att ge dig en ännu bättre spelupplevelse
Äntligen verkar värmen vara på väg och säsongen för utomhuspadel kör igång på allvar. För att du skall få de absolut bästa förutsättningarna, att spela ditt livs padeltennismatch, håller vi därför på och renoverar våra två utomhusbanor inför sommaren. Nytt konstgräs, målade stolpar och tvättade rutor. Bana 1 är klar och bana 2 blir klar så fort vädret tillåter.

Jag vill spela  – Hur bokar jag?
Alla är självklart välkomna att spela hos oss, oavsett, medlem eller ej. Ditt spel bokar och betalar du via appen Matchi som du laddar ner till din telefon.
iPhone – här
Android – här

Prislista
Gäst –  400kr/tim
Medlem  – 25% rabatt på den totala padelkostnaden (400kr/tim). Ex. Om 2 medlemmar spelar med 2 gäster blir den totala kostnaden 200 kr. Din personliga rabatt kan nyttjas 1 timme per dag och det är viktigt att de medspelare du anmält också är de som deltar. Kontroller sker löpande.

Utrustning
Är du ny på padeltennis, och vill prova på, men saknar utrustning? Inga problem, du kan hyra utrustning av oss. Prata med Hills reception så får du hjälp. Telefon 031-727 15 00. Du kan hyra fram till en timme innan klubbhuset stänger.

Läs mer om att spela padeltennis hos Hills Golf & Sports Club här.

LYCKA TILL MED SOMMARENS PADELTENNIS!